§ 1. Všeobecné ustanovenia

1.    Tieto obchodné podmienky, ďalej len „obchodné podmienky“, stanovujú pravidlá používania internetového obchodu, ktorý sa nachádza na adrese URL https://gangaru.sk/
2.    Obchod prevádzkuje spoločnosť GunGan Sp. z o.o. so sídlom 53-412 Vroclav, Krucza 96/10, zapísaná v obchodnom registri Národného súdneho registra vedeného Okresným súdom vo Vroclave pod číslom KRS 0000679280, s NIP 8992819315.
3.    Adresa predajne a kontaktné údaje: internetová adresa - www.gangaru.sk e-mail - prodej@gangaru.cz , telefón +420 735 745 232 korešpondenčná adresa - ul. Boczna 4/pok. 310, 50-502 Wrocław
4.    Každá osoba by si mala pred použitím obchodu prečítať zmluvné podmienky.
5.    Nakupovanie v obchode vyžaduje, aby mal zákazník aktívne a funkčné e-mailové konto.

§ 2. Definície

Pojmy použité v pravidlách a predpisoch znamenajú:
a)    Obchod - internetový obchod fungujúci na adrese www.gangaru.sk , ktorý predáva výrobky na diaľku;
b)    Zákazník - akýkoľvek subjekt, ktorý nakupuje v Internetovom obchode v súlade s obsahom Obchodných podmienok, vrátane Spotrebiteľa aj Podnikateľa;
c)    Používateľ - akýkoľvek subjekt používajúci internet, ktorý pristupuje na webové stránky obchodu.
d)    Účet zákazníka - pole obsahujúce údaje o uskutočnených transakciách
a nástroj na spracovanie objednávok zadaných zákazníkom;
e)    Newsletter - služba poskytovaná Internetovým obchodom Používateľom, ktorí súhlasili so zasielaním Newsletteru, spočívajúca v zasielaní všetkých informácií o prevádzke Internetového obchodu týmto Používateľom po tom, ako Používateľ dobrovoľne poskytne svoju e-mailovú adresu, meno a priezvisko;
f)    Spotrebiteľ - fyzická osoba, ktorá uskutočňuje právny úkon s obchodníkom, ktorý priamo nesúvisí s jej ekonomickou alebo profesionálnou činnosťou;
g)    Podnikateľ - fyzická osoba, právnická osoba alebo subjekt bez právnej subjektivity, ktorý vykonáva právne úkony vo vlastnom mene v rámci svojej podnikateľskej činnosti
alebo profesionálne;
h)    Pracovné dni - pracovné dni od pondelka do piatku, okrem štátnych sviatkov
z práce;
i)    Obchodné podmienky - tento dokument stanovuje podmienky používania internetového obchodu a nákupu produktov v ňom;
j)    Registrácia - dobrovoľné poskytnutie údajov zo strany zákazníka vyplnením formulára, ktorý je k dispozícii v tomto obchode.

§ 3. Druhy a rozsah činností obchodu

1.    Sortiment zariadení pre voľný čas a zábavu a športového vybavenia sa predáva na diaľku cez internet prostredníctvom obchodu.
2.    Ponúkaný tovar je nový, nepoužívaný.

§ 4.  Zásady ochrany osobných údajov

1.    Odoslaním objednávky zákazník súhlasí so zhromažďovaním a spracovaním svojich osobných údajov v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov zo dňa 29.08.1997 (Zbierka zákonov z roku 2002, č. 101, položka 926, v znení neskorších predpisov) správcom na účely potrebné na plnenie ustanovení týchto pravidiel a predpisov a služieb poskytovaných na ich základe.
2.     Správcom osobných údajov je spoločnosť GunGan Sp. z o.o. so sídlom: 53-412 Vroclav, Krucza 96/10, zapísaná v registri podnikateľov Národného súdneho registra vedeného Okresným súdom pre mesto Vroclav, pod číslom KRS 0000679280, s NIP 8992819315.
3.    Správca je oprávnený poskytnúť osobné údaje len subjektom oprávneným podľa príslušných právnych predpisov, a to v súlade s ustanoveniami Obchodných podmienok a platnými právnymi predpismi.
4.    Používateľ má právo kedykoľvek nahliadnuť do svojich osobných údajov a upraviť ich,
ako aj ich okamžite vymazať na základe oznámenia Správcovi, ktorý údaje upraví alebo vymaže
na žiadosť Používateľa.
5.    Zhromažďujú sa len osobné údaje, ktoré zákazník poskytol dobrovoľne. Údaje sa spracúvajú na účel nevyhnutný na vykonávanie ustanovení týchto obchodných podmienok, najmä:
a)    uzavretie kúpnej zmluvy na objednaný tovar,
b)   dodanie tovaru objednaného zákazníkom zákazníkovi.
c)    vystavenie dokladu potvrdzujúceho predaj tovaru
d)   zaznamenávať transakcie v počítačovom účtovnom systéme obchodu počas obdobia vyžadovaného zákonom a uchovávať osobné údaje v počítačovom účtovnom systéme s cieľom poskytnúť históriu obchodných transakcií obchodu,
e)    ukladanie osobných údajov zákazníka do databázy zákazníkov.
6.    S dodatočným súhlasom zákazníka môžu byť zhromaždené osobné údaje použité aj na propagačné a marketingové účely, vrátane najmä prezentácie obchodnej ponuky obchodu zákazníkovi a ďalších marketingových informácií týkajúcich sa obchodu.
7.    Ak sa zákazník pri registrácii alebo objednávke prihlási k odberu noviniek a súhlasí s ich zasielaním (súhlas so zasielaním obchodných informácií elektronicky), je potrebné uviesť len e-mailovú adresu, na ktorú mu budú zasielané obchodné informácie od správcu. Zákazník sa môže zo zasielania takýchto informácií kedykoľvek odhlásiť napísaním spätného e-mailu s vyhlásením o odhlásení alebo kliknutím na odkaz na odhlásenie umiestnený v pätičke každého newslettera.
8.    Údaje, ktoré uvediete pri zadávaní objednávky, spracúvajú v uvedenom rozsahu aj tieto subjekty: meno, adresa, telefón, e-mail uvedený ako adresa na doručenie sa zasielajú prepravným spoločnostiam vo forme prepravného štítku/písomnosti, ktorá je zároveň objednávkou na doručenie. V závislosti od zvoleného typu zásielky sa odovzdávajú:
a)    kuriér DPD, FEDex, K-ex;
b)    Poľská pošta
c)    Balíkomaty InPost
9.    Zákazník má právo kedykoľvek nahliadnuť do obsahu svojich osobných údajov a právo na ich opravu a vymazanie.
10.    Správca informuje, že Zákazník nie je povinný poskytnúť svoje osobné údaje, avšak odmietnutie poskytnutia týchto údajov bude brániť riadnemu poskytovaniu služieb uvedených v Pravidlách a Prevádzkovom poriadku a služieb vyplývajúcich zo zmluvy uzatvorenej medzi Obchodom a Zákazníkom.
11.    Zhromaždené údaje sú starostlivo chránené v súlade s platnými právnymi predpismi. Správca vynakladá maximálne úsilie na to, aby uložené údaje podliehali primeranému stupňu zabezpečenia.
12.    Obchod používa súbory cookie. Keď zákazník navštívi webovú stránku obchodu, systém obchodu odošle do počítača zákazníka aspoň jeden súbor cookie na jednoznačnú identifikáciu prehliadača. Server Obchodu automaticky zaznamenáva informácie odoslané prehliadačom Zákazníka počas prezerania stránok. Záznamy servera môžu obsahovať informácie, ako je webová požiadavka, IP adresa, typ a jazyk prehliadača, dátum a čas požiadavky. Tieto informácie nám umožňujú zlepšovať kvalitu našich služieb prostredníctvom identifikácie a ukladania preferencií zákazníkov a sledovania trendov, napríklad spôsobu vyhľadávania na našich stránkach. Zákazník sa môže rozhodnúť, že nechce dostávať súbory cookie, a tak zostane anonymný, hoci tým, že neumožní registráciu súborov cookie, obchod nebude môcť identifikovať zákazníka ani jeho preferencie. Podrobné informácie o súboroch cookie sú uvedené v Zásadách používania súborov cookie, ktoré sú k dispozícii na karte Súbory cookie.
13.    Obchod informuje zákazníkov, že služby ponúkané prostredníctvom obchodu sa poskytujú prostredníctvom verejnej internetovej siete. V súvislosti s vyššie uvedeným obchod upozorňuje zákazníkov na skutočnosť, že využívanie služieb obchodu môže byť spojené s rizikom zásahu tretích strán do prenosu údajov zasielaných prostredníctvom internetu medzi obchodom a zákazníkom.
14.    Informácie o pravidlách a spôsoboch zaznamenávania, zabezpečenia a sprístupnenia obsahu uzavretej zmluvy druhej strane zo strany obchodu:
a)    Obsah uzatvorenej zmluvy sa zaznamená, zabezpečí a sprístupní zaslaním príslušného e-mailu po uzatvorení kúpnej zmluvy.
b)    Obsah uzatvorenej kúpnej zmluvy sa eviduje, zabezpečuje a sprístupňuje zákazníkovi zaslaním obsahu uzatvorenej zmluvy na poskytnutú e-mailovú adresu alebo poskytnutím špecifikácie objednávky a dokladu o kúpe zákazníkovi.
c)    Obsah uzatvorenej zmluvy je dodatočne zaznamenaný a zabezpečený v systéme IKT poskytovateľa služieb a je k dispozícii na akúkoľvek žiadosť klienta.

§ 5. Technické požiadavky

1.    Na správne a neprerušované používanie obchodu musí stanica/koncové zariadenie zákazníka spĺňať tieto minimálne technické požiadavky:
a)    aktívne internetové pripojenie,
b)    povolené prijímanie súborov cookie a Javascriptu
2.    Obchod nie je povinný dodať uvedené vybavenie a/alebo softvér.
3.    Inštalácia softvéru uvedeného v odseku 1 je predmetom samostatnej licenčnej zmluvy medzi zákazníkom a poskytovateľom licencie.
4.    Webová stránka obchodu je prispôsobená na rozlíšenie obrazovky 1920 x 1080 px

§ 6. Pravidlá nákupu

1.    Nákup výrobku si nevyžaduje registráciu v obchode.
2.    Pred potvrdením nákupu poskytne obchod zákazníkovi tieto informácie:
a)    presný opis príslušného výrobku a jeho vlastností;
b)    celkovú cenu objednaných produktov vrátane daní, ako aj poplatkov za dopravu, doručenie alebo poštovné a prehľad celkovej sumy objednávky s vybranou možnosťou doručenia;  
c)    o spôsobe a čase platby;
d)    týkajúce sa spôsobu a načasovania výkonu obchodníka.
3.    Podanie objednávky sa uskutočňuje prostredníctvom formulára, ktorý je k dispozícii na webovej stránke obchodu a ktorý je k dispozícii v súhrne zoznamu/nákupného košíka po stlačení tlačidla - „Poslať požiadavku“, alebo prostredníctvom e-mailu zaslaného na adresu uvedenú v obchode. Na odoslanie objednávky musí zákazník uviesť nasledujúce údaje:
a)    Meno a priezvisko
b)    E-mailová adresa
c)    Telefónne číslo
d)    DIČ (pre firemných zákazníkov)
e)    Názov spoločnosti (pre firemných zákazníkov)
f)    Údaje o dodacej adrese
4.    Zákazník zadá objednávku po prečítaní informácií uvedených v obsahu obchodných podmienok obchodu a informácií uvedených v odseku 2, ktoré mu budú zaslané e-mailom na adresu uvedenú v dopytovom formulári. Po prečítaní zhromaždených informácií uvedených pri objednávke Zákazníka vyjadrí Zákazník svoju vôľu byť viazaný zmluvou potvrdením objednávky v e-mailovej správe.
5.    Všetky ceny uvedené na webovej stránke obchodu sú v poľských zlotých a zahŕňajú DPH. Cena zobrazená v súhrne košíka pred odoslaním objednávky zohľadňuje náklady na dopravu podľa možnosti zvolenej zákazníkom.
6.    Obchod sa zaväzuje dodať tovar bez vád.
7.    Objednávka sa považuje za prijatú na realizáciu, keď Obchod potvrdí prijatie objednávky Zákazníka:
a)    Potvrdenie objednávky sa odošle automaticky po odoslaní objednávky zákazníkom;
b)    Obchod môže odmietnuť prijatie objednávky, ak má pochybnosti o správnosti alebo spoľahlivosti údajov, ktoré zákazník uviedol v registračnom formulári. V takom prípade Obchod bezodkladne kontaktuje Zákazníka s cieľom objasniť predmetné pochybnosti.
c)    V prípade, že niektoré z produktov obsiahnutých v objednávke nie sú k dispozícii, zákazník je o tom okamžite informovaný. Zákazník sa rozhodne, či sa objednávka splní čiastočne, alebo sa zruší v plnom rozsahu.
8.    Zákazník a Obchod sú viazaní cenou Výrobku platnou v čase jeho objednania.
9.    V obchode sú akceptované tieto spôsoby platby:
a) platba pri doručení poštou alebo kuriérskou službou,
b) jednoduchý bankový prevod na účet č: 36 2490 0005 0000 4530 4365 0501
c) v mene Bitcoin na číslo účtu uvedené v e-mailovom potvrdení
10.    Lehota na úhradu je 7 pracovných dní odo dňa prijatia objednávky na spracovanie.
11.    Zmluva sa považuje za uzavretú po potvrdení prijatia objednávky v prípade možnosti platby na dobierku alebo po zaplatení zákazníkom po prijatí potvrdenia o prijatí objednávky na spracovanie.
12.    Objednaný tovar sa odosiela do 2 pracovných dní:
a)    od zaúčtovania dlžnej sumy za produkt, ak je zvolená platba vopred,
b)    od potvrdenia prijatia objednávky na spracovanie v prípade voľby platby na dobierku
d)    Zásielky sa posielajú prostredníctvom kuriérskej spoločnosti DPD, FEDex, K-ex, poľskej pošty alebo balíkomatov InPost. Náklady na dopravu sú uvedené v záložke Doprava. Náklady na zahraničné zásielky sa určujú individuálne so zákazníkom - v závislosti od miesta určenia zásielky.
13.    V prípade objednávky viacerých položiek sa tovar spravidla balí spoločne do jednej zásielky, pokiaľ zákazník pri výbere spôsobu doručenia neurčí iný spôsob balenia a nezvolí možnosť samostatného doručenia pre každý výrobok.
14.     Zákazník bude o odoslaní tovaru informovaný e-mailom. Pri výbere kuriérskej služby dostane zákazník e-mailom číslo na sledovanie zásielky. Zásielku je možné nájsť na adrese dopravcu, ktorý objednávku vybavuje.
15.    Maximálna dodacia lehota podľa zákona o právach spotrebiteľov je 30 dní. Ak dôjde k prekročeniu lehoty uvedenej v predchádzajúcej vete, má spotrebiteľ právo poskytnúť predávajúcemu dodatočnú lehotu. Ak tovar stále nie je dodaný, môže zákazník odstúpiť od zmluvy.
16.    Ak má Obchod zaslať tovar zákazníkovi, ktorý je spotrebiteľom, nebezpečenstvo náhodnej straty alebo poškodenia veci (tovaru) prechádza na zákazníka okamihom jej odovzdania zákazníkovi. Položka (tovar) sa považuje za odovzdanú Obchodom prepravcovi, ak Obchod nemal vplyv na výber prepravcu zákazníkom.
17.    Obchod spolu s výrobkom zasiela informačný formulár (poučenie o odstúpení od zmluvy) a formulár na odstúpenie od zmluvy - formuláre sú priložené ako prílohy 1 a 2 k tomuto poriadku.
18.    Spolu s výrobkom sa zasiela potvrdenie o kúpe. Na žiadosť zákazníka sa vystaví faktúra s DPH. Zákazník je povinný poskytnúť všetky údaje potrebné na správne vystavenie faktúry s DPH:
a)    Názov/spoločnosť;
b)    Adresa bydliska/miesta,
c)    DIČ (v prípade spoločností),
d)    Objednávacie číslo,
e)    Poštová adresa
19.    Každý zákazník, ktorý sa zaregistruje a/alebo zadá objednávku, súhlasí so zasielaním informácií týkajúcich sa priebehu transakcie, oznámení o zmenách týchto zmluvných podmienok na e-mailovú adresu poskytnutú zákazníkom.
20.     Ostatné informácie týkajúce sa prevádzky Služby, ako aj obchodné informácie o nových produktoch alebo službách Služby, o propagácii Služby a propagácii produktov partnerov Správcu budú zasielané len tým Zákazníkom, ktorí s tým súhlasili.

§ 7.  Sťažnosti

1.    Pokiaľ ide o reklamácie, zákazník, ktorý je spotrebiteľom, môže uplatniť práva priznané ustanoveniami zákona o občianskom zákonníku z 23. apríla 1964 (Zbierka zákonov č. 16, položka 93 v znení neskorších predpisov) a zákona o právach spotrebiteľov z 30. mája 2014 (Zbierka zákonov 2014, položka . 827 z 24. júna 2014).
2.    Obchod zodpovedá zákazníkovi zo záruky, ak má predaná vec (tovar) fyzickú alebo právnu vadu. Fyzická vada spočíva v nesúlade predanej veci (tovaru) so zmluvou. Predaná vec (tovar) nie je v súlade so zmluvou najmä vtedy, ak:
a)    nemá vlastnosti, ktoré by vec tohto druhu mala mať vzhľadom na účel uvedený v zmluve alebo vyplývajúci z okolností alebo použitia, na ktoré je určená;
b)    nemá vlastnosti, o ktorých obchod zákazníka ubezpečil, a to aj predložením vzorky alebo exemplára;
c)    je nevhodný na účel, ktorý zákazník oznámil obchodu pri uzatváraní zmluvy, a obchod voči takémuto účelu nevzniesol námietku;
d)    bola zákazníkovi doručená neúplná.
3.    Reklamácie týkajúce sa objednaného tovaru je možné podať e-mailom na adresu prodej@gangaru.cz alebo doporučeným listom na adresu ul. Boczna 4/pok. 310, 50-502 Wrocław.
4.    Pri podávaní sťažnosti uveďte tieto údaje: meno zákazníka, adresu, identifikačné údaje o predaji (napr. e-mail, z ktorého bola objednávka odoslaná, číslo faktúry, dátum transakcie), predmet a dôvod sťažnosti, kontaktné údaje.
5.    Pri určení spôsobu plnenia povinností Obchodu v rámci uplatnenej reklamácie výskytu fyzickej alebo právnej vady veci má Zákazník, ktorý je spotrebiteľom, právo urobiť vyhlásenie o znížení ceny alebo odstúpiť od zmluvy, pokiaľ Obchod bezodkladne a bez zbytočných ťažkostí pre Zákazníka nevymení vadnú vec za bezvadnú alebo vadu neodstráni. Toto obmedzenie neplatí, ak už bola vec vymenená alebo opravená predávajúcim (Obchodom) alebo Obchod nesplnil svoju povinnosť vymeniť vec za bezvadnú alebo odstrániť vadu.
6.    Ak je zákazník spotrebiteľom, môže namiesto odstránenia vady navrhnutého obchodom požadovať výmenu veci za vec bez vady alebo namiesto výmeny požadovať odstránenie vady, pokiaľ uvedenie veci do súladu so zmluvou spôsobom zvoleným zákazníkom nie je nemožné alebo by si vyžadovalo neprimerané náklady v porovnaní so spôsobom navrhnutým obchodom. Pri posudzovaní neprimeranosti nákladov sa berie do úvahy hodnota veci bez vady, druh a závažnosť zistenej vady a nepríjemnosti, ktorým by sa Zákazník vystavil pri inom spôsobe uspokojenia.
7.    Znížená cena by mala byť v takom pomere k zmluvnej cene, aký má hodnota veci s vadou k hodnote veci bez vady.
8.    Zákazník nemôže odstúpiť od zmluvy, ak je chyba nepodstatná.
9.    Reklamácie predložené zákazníkom budú spracované do 14 dní od ich predloženia. Nevyhlásenie v tejto lehote sa považuje za uznanie reklamácie zo strany zákazníka.
10.    Zákazník bude o vyriešení sťažnosti informovaný rovnakým spôsobom, akým bola sťažnosť odoslaná, pokiaľ zákazník neurčí inú formu kontaktu. Vyriešenie reklamácie bude zaslané aj elektronicky na e-mailovú adresu uvedenú Zákazníkom.
11.    V prípade kladného vybavenia reklamácie Obchod zašle Zákazníkovi tovar bez vád alebo s odstránenou vadou v primeranej lehote. Ak oprava alebo výmena za nový výrobok nie je možná z dôvodov uvedených v odsekoch 5 a 6, Obchod na základe alternatívnej žiadosti predloženej Zákazníkom zníži cenu alebo vráti ekvivalent ceny výrobku plus náklady na dopravu.
12.    Práva na záruku sú vylúčené pre zákazníkov, ktorí nakupujú ako podnikatelia.

§ 8. Odstúpenie od zmluvy zo strany spotrebiteľa

1.    Podľa zákona o právach spotrebiteľov z 30. mája 2014 (Zbierka zákonov 2014, položka 827) má zákazník, ktorý je spotrebiteľom, právo písomne odstúpiť od uzavretej zmluvy bez uvedenia dôvodu do štrnástich dní odo dňa doručenia veci, t. j. od okamihu, keď zákazník prevzal vec , alebo keď vec prevzala tretia osoba, ktorá nie je dopravcom určeným zákazníkom. Na dodržanie štrnásťdňovej lehoty uvedenej v odseku 1 stačí odoslať vyhlásenie o odstúpení od zmluvy pred jej uplynutím. Vyhlásenie možno podať na formulári, ktorého vzor bol uvedený v prílohe týchto obchodných podmienok a ktorý Obchod priloží v tlačenej podobe k zásielke výrobku. Použitie tohto formulára nie je povinné.
2.    Podľa článku 38 zákona o právach spotrebiteľov právo na odstúpenie od zmluvy uzavretej na diaľku v súlade s týmto zákonom spotrebiteľ nemá v prípadoch:
a)    pri poskytovaní služieb, ak obchodník poskytol službu v plnom rozsahu s výslovným súhlasom spotrebiteľa, ktorý bol pred poskytnutím služby obchodníkom informovaný, že po poskytnutí služby obchodníkom stratí právo na odstúpenie od zmluvy;
b)    pri ktorých cena alebo odmena závisí od výkyvov na finančnom trhu, ktoré obchodník nemôže ovplyvniť a ktoré môžu nastať pred koncom lehoty na odstúpenie od zmluvy;
c)    pri ktorých je predmetom plnenia nerepasovaný predmet vyrobený podľa špecifikácií spotrebiteľa alebo určený na uspokojenie individuálnych potrieb spotrebiteľa; 

d)    ak je predmetom plnenia predmet, ktorý podlieha skaze alebo má krátku dobu trvanlivosti;
e)    pri ktorých je predmetom plnenia vec dodaná v zapečatenom obale, ktorý nie je možné po otvorení obalu vrátiť zo zdravotných alebo hygienických dôvodov, ak bol obal po dodaní otvorený;
f)    pri ktorých predmet plnenia tvoria veci, ktoré sú svojou povahou po dodaní neoddeliteľné od iných vecí;
g)    ak sú predmetom plnenia alkoholické nápoje, ktorých cena bola dohodnutá v čase uzavretia kúpnej zmluvy, ktorých dodávka sa môže uskutočniť až po 30 dňoch a ktorých hodnota závisí od výkyvov na trhu, ktoré obchodník nemôže ovplyvniť;
h)    ak spotrebiteľ výslovne požiadal obchodníka, aby k nemu prišiel za účelom vykonania naliehavej opravy alebo údržby; ak obchodník poskytne služby navyše k tým, ktoré spotrebiteľ požadoval, alebo tovar iný ako náhradné diely nevyhnutne použité pri vykonávaní opravy alebo údržby, spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy na dodatočné služby alebo tovar;
i)    pri ktorých sú predmetom plnenia zvukové alebo obrazové záznamy alebo počítačový softvér dodané v zapečatenom obale, ak sa obal po dodaní otvorí; pri dodávke novín, periodík alebo časopisov s výnimkou zmluvy o predplatnom;
j)    uzavreté verejnou dražbou;
k)    za poskytnutie ubytovania na iné ako obytné účely, prepravu tovaru, prenájom automobilov, stravovanie, služby súvisiace s voľným časom, zábavou, športovými alebo kultúrnymi podujatiami, ak je v zmluve uvedený dátum alebo obdobie poskytnutia služby;
l)    v prípade dodania digitálneho obsahu, ktorý nie je zaznamenaný na hmotnom nosiči, ak sa plnenie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy a po tom, ako obchodník informoval spotrebiteľa o strate práva na odstúpenie od zmluvy.
3.    V prípade odstúpenia od zmluvy je zákazník povinný vrátiť tovar na adresu:
Obchod: Gangaru.sk ul. Boczna 4/pok. 310, 50-502 Wrocław.
alebo ho odovzdať osobe poverenej Obchodom, aby si ho vyzdvihla bezodkladne, najneskôr však do 14 dní odo dňa, keď odstúpila od zmluvy, pokiaľ Obchod neponúkol, že si tovar vyzdvihne sama. Tovar, ktorý sa má poslať späť, by mal byť zabalený tak, aby sa pri preprave nemohol poškodiť.
4.    Ak zákazník využije právo uvedené v odseku 1, priame náklady na vrátenie tovaru znáša zákazník.
5.    V prípade odstúpenia od tejto zmluvy budú Zákazníkovi vrátené všetky platby, ktoré od neho boli prijaté, vrátane nákladov na doručenie tovaru (s výnimkou dodatočných nákladov vyplývajúcich zo spôsobu doručenia, ktorý si Zákazník zvolil inak ako najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný pre doručenie tovaru, ktorý je k dispozícii v Obchode), a to bezodkladne a v každom prípade najneskôr do 14 dní odo dňa, keď bol Obchod informovaný o rozhodnutí Zákazníka využiť svoje právo na odstúpenie od zmluvy s Obchodom.
6.    Obchod vráti platbu rovnakým spôsobom platby, aký použil zákazník, pokiaľ zákazník výslovne nesúhlasil s iným spôsobom vrátenia platby, ktorý zákazníkovi nespôsobí žiadne náklady.  
7.    Obchod môže zadržať úhradu, kým nedostane vrátený Tovar (položky) alebo kým nepredloží dôkaz o vrátení tohto tovaru v súvislosti s odstúpením od zmluvy, podľa toho, ktorá udalosť nastane skôr.
8.    Ak si zákazník, ktorý je spotrebiteľom, zvolil iný spôsob doručenia predmetu (tovaru) ako najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný obchodníkom (týka sa spôsobu prvotného doručenia zákazníkovi), obchodník nie je povinný uhradiť zákazníkovi dodatočné náklady, ktoré mu vznikli.
9.    Spotrebiteľ zodpovedá za akékoľvek zníženie hodnoty veci, ktoré vzniklo v dôsledku používania veci iným spôsobom, ako je použitie potrebné na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti veci.

§ 9. Záverečné ustanovenia a opis možnosti využitia mimosúdnych postupov podávania sťažností a nápravy

1.     Ustanovenia týchto Obchodných podmienok nemajú za cieľ vylúčiť alebo obmedziť akékoľvek práva Zákazníka, ktorý je zároveň Spotrebiteľom, na ktoré má nárok podľa všeobecne záväzných právnych predpisov. V prípade akéhokoľvek rozporu medzi ustanoveniami týchto Obchodných podmienok a vyššie uvedenými ustanoveniami majú prednosť tieto ustanovenia.
2.    Vo veciach, ktoré neupravuje tento rokovací poriadok, sa uplatňujú ustanovenia poľského práva, najmä zákona z 30. mája 2014 o právach spotrebiteľov (Zbierka zákonov 2014, položka 827 z 24. júna 2014) a zákona z 23. apríla 1964. - Občianskeho zákonníka (Zbierka zákonov 1964 č. 16 položka 93 v znení neskorších predpisov).
3.    Informácie o možnosti využitia mimosúdnych postupov podávania sťažností a nápravy zákazníkom, ktorý je spotrebiteľom, ako aj pravidlá prístupu k týmto postupom sú k dispozícii v kanceláriách a na webových stránkach okresných (mestských) spotrebiteľských ombudsmanov, spoločenských organizácií, ktorých štatutárnymi úlohami je ochrana spotrebiteľa, krajských inšpektorátov obchodnej inšpekcie a na nasledujúcich webových adresách Úradu pre hospodársku súťaž a ochranu spotrebiteľa:
i.    http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
ii.    http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php;
iii.    http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php;
4. Spotrebiteľ má okrem iného tieto možnosti mimosúdneho vybavovania sťažností a nápravy:
i.    Stály zmierovací súd pre spotrebiteľov pôsobiaci pri obchodnej inšpekcii - možnosť požiadať o riešenie sporu vyplývajúceho z uzavretej kúpnej zmluvy;
ii.    krajský inšpektor obchodného inšpektorátu môže požiadať o začatie zmierovacieho konania na základe dohody až do vyriešenia sporu medzi zákazníkom a predajňou;
iii.    okresný (mestský) spotrebiteľský ombudsman alebo spoločenská organizácia, ktorej štatutárne úlohy zahŕňajú ochranu spotrebiteľa (napr. Zväz spotrebiteľov, Združenie poľských spotrebiteľov). Poradenstvo poskytuje Federácia spotrebiteľov na bezplatnej spotrebiteľskej linke 800 007 707 a Združenie poľských spotrebiteľov na e-mailovej adrese porady@dlakonsumentow.pl;
iv.   Platforma na riešenie sporov online (ODR) je k dispozícii na adrese:  http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Prílohy k rokovaciemu poriadku

A.    INFORMÁCIE O UPLATNENÍ PRÁVA NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY - POKYNY NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

Právo na odstúpenie od zmluvy
1.    Máte právo odstúpiť od tejto zmluvy do 14 dní bez udania dôvodu.
2.    Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14 dňoch odo dňa, keď ste prevzali tovar alebo keď tovar prevzala tretia strana, ktorá nie je dopravcom a ktorú ste uviedli.
3.    Ak chcete uplatniť svoje právo na odstúpenie od zmluvy, musíte o tom informovať osobu zodpovednú za vykonanie úkonu odstúpenia od zmluvy:
Obchod Gangaru.sk  p. Marcin Szewczyk
spiatočná adresa: ul. Boczna 4/pok. 310, 50-502 Vroclav
o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy jednoznačným vyhlásením.
(Upozorňujeme, že výpis môže byť zaslaný napríklad poštou, faxom alebo e-mailom).
4.    Môžete použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ale nie je to povinné.
Formulár na odstúpenie od zmluvy alebo akékoľvek iné jednoznačné vyhlásenie môžete vyplniť a zaslať aj e-mailom na adresu prodej@gangaru.cz. Ak využijete túto možnosť, bezodkladne vám zašleme potvrdenie o prijatí vášho oznámenia o odstúpení od zmluvy na trvanlivom médiu (napr. e-mailom).
5.    Na dodržanie lehoty na odstúpenie od zmluvy stačí, ak informácie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy zašlete pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy.
6.    Účinky stiahnutia
Ak odstúpite od tejto zmluvy, vrátime vám všetky platby, ktoré sme od vás prijali, vrátane nákladov na doručenie (s výnimkou dodatočných nákladov vyplývajúcich z vášho výberu iného typu doručenia, ako je najlacnejší typ štandardného doručenia, ktorý ponúkame), a to bezodkladne a v každom prípade najneskôr do 14 dní odo dňa, keď sme boli informovaní o vašom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy. Náhradu vám vrátime rovnakým platobným prostriedkom, aký ste použili pri pôvodnej transakcii, pokiaľ ste sa výslovne nedohodli inak; v každom prípade vám v dôsledku vrátenia platby nevzniknú žiadne poplatky.
Náhradu môžeme zadržať, kým tovar nedostanete alebo kým nám nepredložíte doklad o vrátení, podľa toho, ktorá udalosť nastane skôr.
Prosím, pošlite nám tovar späť alebo nám ho odovzdajte bezodkladne a v každom prípade najneskôr do 14 dní odo dňa, keď ste nás informovali o odstúpení od tejto zmluvy. Lehota je dodržaná, ak predmet odošlete späť pred uplynutím 14-dňovej lehoty.
Priame náklady na vrátenie tovaru znášate vy.
Zodpovedáte len za akékoľvek zníženie hodnoty predmetu, ktoré vzniklo v dôsledku vášho používania predmetu inak, ako bolo potrebné na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti predmetu.

B.    FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

Upozorňujeme vás, že tento formulár je potrebné vyplniť a vrátiť iba v prípade, ak chcete odstúpiť od zmluvy. Použitie formulára nie je povinné.

KONTAKTNÁ ADRESA:
Obchod Gangaru.sk
ul. Boczna 4/pok. 310, 50-502 Vroclav
webová adresa – www.gangaru.sk     
e-mail – prodej@gangaru.cz ,
telefon:+420 735 745 232


Ja/my(*) týmto oznamujem/oznamujeme(*) svoje odstúpenie od kúpnej zmluvy na nasledujúci tovar(*) od zmluvy na dodávku nasledujúceho tovaru(*) od zmluvy na poskytnutie nasledujúceho tovaru(*)/od zmluvy na poskytnutie nasledujúcej služby(*)
Dátum uzavretia zmluvy(*)/prevzatia(*)
Meno spotrebiteľa(ov)
Adresa spotrebiteľa(ov)
Podpis spotrebiteľa (spotrebiteľov) (len ak sa formulár zasiela v papierovej forme)

Dátum

(*) Nehodiace sa prečiarknite.