Tohtoročná sezóna sa vyznačuje prudkým nárastom počtu žiadostí o cenové ponuky.
V súlade s myšlienkou vytvárať jednoduchý a vecný obsah prichádzame s článkom, ktorý odpovedá na všetky najčastejšie kladené otázky. Zozbierali sme vaše otázky, aby sme na ne nakoniec spoločne odpovedali. Týmto obsahom by sme vás chceli oboznámiť so všetkými otázkami týkajúcimi sa používania, prenájmu, kúpy a údržby nafukovacích atrakcií. Okrem toho sme text obohatili o položky z oblasti elektronického obchodu, t. j. o otázky, ktoré sa týkajú prevádzky obchodu, spôsobu objednávania a manipulácie s nimi. Veríme, že vám tento článok pomôže nájsť odpovede na všetky otázky, ktoré by ste nám chceli položiť pred kúpou nafukovacích atrakcií alebo po nej.
Naša misia sa riadi jednoduchým obsahom. Ak však nenájdete odpoveď na svoju otázku, odporúčame vám, aby ste nás kontaktovali: prodej@gangaru.cz.
Článok je rozdelený do 6 kategórií: OBJEDNÁVKY, DODÁVKA, PLATBA, SŤAŽNOSTI A VRÁTENIE TOVARU, MÔJ ÚČET, INFORMÁCIE O PRODUKTE.

S akou zľavou môžem počítať?
Máme špecifické zľavové limity, obchodník informuje zákazníka o možnej zľave v objednávke.
Mal by som objednávku zadať sám?
Odporúčame vám, aby ste si objednávku zadali sami na našej webovej stránke pridaním atrakcie do košíka a zaplatením na váš bankový účet. Samozrejme, je možné zakúpiť aj telefonicky.
Kedy mi bude objednávka odoslaná?
Objednávka bude odoslaná (ak je na sklade a platba bola pripísaná na náš účet) do 1-2 pracovných dní.
Môžem si nafukovačku vyzdvihnúť osobne?
Áno, nie je problém vyzdvihnúť si atrakcie osobne. Je potrebné nás vopred kontaktovať telefonicky alebo e-mailom. Náš sklad na vyzdvihnutie sa nachádza na Leona Popielskiego 1 , 52-019 Wrocław. Otvorený je v pracovných dňoch od 9:00 do 17:00 (sklad neposkytuje služby zákazníkom počas víkendov).
Aké atrakcie máte k dispozícii mimo regálu?
Informácie o aktuálnych skladových zásobách hotových výrobkov získate e-mailom alebo telefonicky. Obchodné oddelenie vám predstaví výrobky v kategóriách, ktoré vás zaujímajú.
Montujete atrakcie?
Áno, je možné zakúpiť si službu inštalácie vodného parku. Cena služby sa stanovuje individuálne. Odporúčame vám, aby ste nás kontaktovali telefonicky alebo e-mailom. Obchodné oddelenie vám poskytne cenové rozpätie a dostupné termíny inštalácie atrakcií.

Aká je čakacia doba na odoslanie?
Priemerný čas dodania objednávky (ak je na sklade) je 3-5 pracovných dní od pripísania finančných prostriedkov na váš účet. V prípade výrobku na mieru je doba realizácie 10-14 týždňov (ide o čas distribúcie do nášho skladu).
Koľko stojí doprava?
Poštovné sa vypočítava individuálne pre každú objednávku, zákazník je o výške poštovného informovaný pri vytváraní objednávky aj na webovej stránke v časti košík a telefonicky obchodným oddelením. Rozdiely v cenách dopravy závisia od mnohých faktorov, napr. od veľkosti, hmotnosti, množstva.
Môžem si kuriérsku spoločnosť vybrať sám?
Spolupracujeme s rôznymi kuriérskymi spoločnosťami, je možné zaslať zásielku s kuriérom podľa vášho výberu, ak je však suma za prepravu drahšia ako s kuriérom podľa nášho výberu, zákazník je povinný rozdiel zaplatiť.
Ako sa ku mne dostane objednaný tovar?
V prípade malých atrakcií alebo stredne veľkých položiek sa odosielajú kuriérom. V prípade pochybností nám zavolajte alebo pošlite e-mail a my vás budeme informovať o spôsobe dopravy.
S ktorými kuriérskymi spoločnosťami spolupracujete?
Máme viacero možností prepravy zakúpeného tovaru a vždy vyberáme najlepšiu možnosť doručenia pre nášho zákazníka. Analyzujeme trhové ceny v deň vyhotovenia odovzdávacieho protokolu. Cieľom je minimalizovať náklady na prepravu.

Môže byť platba odložená?
Odložená platba sa vzťahuje len na štátne inštitúcie.
Prijímate platby vopred?
V našom systéme na prijímanie platieb používame nomenklatúru Debet.
Prečo musím zaplatiť zálohu?
Záloha je nevratná forma platby. V prípade výrobku na mieru môže byť platba rozdelená na 2 zálohy. Prvá vo výške 60 % a druhá vo výške 40 %. Zaplatenie zálohy vyžadujeme na začatie kúpnopredajného konania.
Akú výšku zálohy mám zaplatiť?
Platba prvej časti 60 % zálohy by sa mala uskutočniť v súlade s dátumom uvedeným vo formulári FV.
Kedy mám zaplatiť zostatok?
Zvyšnú sumu vo výške 40 % zálohy je potrebné zaplatiť deň pred odoslaním. Obchodné oddelenie bude zákazníka o odoslaní informovať telefonicky.
Máte v ponuke možnosti lízingu?
Áno, ponúkame 3 prenajímateľov, ako sú LEASELINK, EFL a PKO BP.
Môžem si vziať lízing, ak som fyzická osoba?
Nie, ponuka lízingu je určená len pre podnikateľov.
Dostanem po zakúpení úplnú faktúru?
Áno, samozrejme, vydávame plnú FV.
Je individuálny projekt spoplatnený?
Nie. dizajn je neoddeliteľnou súčasťou atrakcie na mieru, ktorá zahŕňa úpravy uvedené zákazníkom. Na začatie návrhu nafukovacej atrakcie na mieru požadujeme zálohu vo výške 10 %.

Ako dlho bude trvať riešenie sťažnosti?
Odpoveď nájdete tu: gangaru.sk/zarucne-podmienky
Aký je postup vrátenia?
Po zistení opodstatnenosti vrátenia výrobku na obchodnom oddelení zákazník zašle výrobok na vlastné náklady na nami uvedenú adresu. O postupe vrátenia je zákazník informovaný individuálne pri kontakte s obchodným oddelením.
Ako podať sťažnosť?
Sťažnosť je potrebné zaslať e-mailom s podrobným opisom všetkých sporných prvkov výrobku. Do príloh priložte fotografie chybného výrobku.
Ako dlho bude oprava trvať?
Závady zistené počas záručnej doby odstráni Ručiteľ v lehote dohodnutej medzi zmluvnými stranami, ktorá však nesmie byť dlhšia ako 30 pracovných dní počítaných odo dňa prevzatia výrobku na opravu v servisnom stredisku určenom Ručiteľom.
Môžem poškodenie nafukovacieho zariadenia opraviť sám?
Áno, odporúčame vám, aby ste si drobné poškodenia opravili sami. Zákazník dostane náhradné záplaty na každú objednanú nafukovačku.

Čo mám robiť, keď som zabudol heslo?
Ak zákazník zabudne heslo, mal by kliknúť na „Zabudol som heslo“, na e-mailovú adresu mu bude zaslaný odkaz na obnovenie hesla.
Kde sa môžem prihlásiť?
Individuálny zákaznícky účet nájdete v internetovom obchode www.gangaru.sk
Prečo nevidím objednávku vo svojom účte?
Objednávka by mala byť viditeľná po dokončení všetkých krokov nákupu. Ak sa vyskytnú akékoľvek problémy, oznámte to telefonicky alebo e-mailom obchodnému oddeleniu.
Prečo potrebujem účet?
Účet je potrebný na sledovanie vašej aktuálnej objednávky a rýchle overenie vašich objednávok (história objednávok).
Môžem nakupovať bez vytvorenia účtu?
Je možné zakúpiť si ho ako „hosť“. Odporúčame vám, aby ste si v našom obchode vytvorili zákaznícky účet. Uľahčí to overenie vašej objednávky v budúcnosti a rýchlu reakciu na prípadné nahlásené nezrovnalosti.

Z akého materiálu sú nafukovadlá vyrobené?
Naše nafukovadlá sú vyrobené z najnovšej generácie PVC materiálu.
Čo je v súprave, ktorú ste si objednali?
Zákazník dostane v súprave všetky potrebné komponenty, ako sú laná, kolíky, karabíny a dúchadlo.
Dostanem potrebné dokumenty: povolenia alebo certifikáty?
Áno. Po zakúpení zákazník dostane osvedčenie (technické vyhlásenie) a DTR (prevádzkovú a technickú dokumentáciu). Oba dokumenty potvrdzujú zhodu tovaru s opisom a schválenie na použitie.
Ako čistiť nafukovacie zariadenie a starať sa oň?
Najdôležitejšia je priebežná starostlivosť o nafukovacie zariadenie. Okrem iného sa oplatí postriekať šmýkačky prípravkom plagátového typu, aby sa zabezpečila optimálna kĺzavosť a nedostatočné trenie, a tým aj dlhšia životnosť komponentu. Dôležité je aj čistenie bezpečným prostriedkom, napríklad čističom skla, aby sa nafukovačka nezašpinila a nevznikla pleseň. Po skončení sezóny je potrebné nafukovačku pred odložením veľmi dôkladne vysušiť. Skladovanie nafukovačky ovplyvňuje aj jej životnosť. Odporúčame suché, vetrané miesto bez vlhkosti.
Máte službu?
Spolupracujeme s našimi priateľskými službami.
Ste výrobca alebo sťahujete z Číny?
Sme výrobca, čo znamená, že výrobky sú prepravované z Číny. Máme 10 rokov skúseností a 1 továreň, s ktorou spolupracujeme, takže kvalita výrobku je overená.
Aké záruky poskytujete?
Záruka na výrobok závisí od kategórie, do ktorej je výrobok zaradený. Záruka na nafukovačky je 2 roky na materiál, 1 rok na švy. V prípade vodných parkov je to 2 roky na celý výrobok. Pri súpravách, ako sú napríklad lukostrelecké značky, vodné lopty alebo odrážadlá, je záruka 1 rok.
Môžem si objednať nafukovačku podľa vlastného návrhu?
Áno, je tu možnosť objednať si akýkoľvek nafukovač, potrebujeme na to všetky potrebné údaje, ako sú rozmery, farby a ďalšie prvky, ktoré majú byť súčasťou návrhu.
Chcem si kúpiť nafukovačku na webovej stránke. Nepáči sa mi farba výrobku, môžem si objednať inú farebnú verziu?
Áno, samozrejme, je to možné.
Na čo sa záruka nevzťahuje?
Záruka sa nevzťahuje na nesprávne používanie výrobku, používanie výrobku v rozpore s návodom na použitie alebo platnými predpismi alebo normami.
Môžete vyrobiť nafukovačku so Psou hliadkou alebo iným rozprávkovým motívom (napr. Disney postavičky)?
Nevyrábame nafukovacie atrakcie na mieru s postavičkami a prvkami, ktoré sú obmedzené autorskými právami a licenciami tretích strán (kreslené postavičky, rozprávky). Takisto stanovujeme, že nevyrábame nafukovacie predmety, ktoré obsahujú vulgárny obsah, ktorý nie je v súlade so všeobecne uznávanými spoločenskými normami.
Ako uskladniť nafukovačku?
Nafukovacie atrakcie by sa mali skladovať v obaloch, ktoré sú pre ne vhodné, a v suchých podmienkach, napr.: v sklade, ktorý zabezpečí ich trvanlivosť a nepoškodí atrakciu.
Zmestí sa nafukovacie zariadenie do môjho osobného auta?
V prípade malých nafukovacích atrakcií typu mini combo je to možné, ale je potrebné to dohodnúť priamo s obchodným oddelením, ktoré pomôže odhadnúť batožinový priestor potrebný pre konkrétnu atrakciu.
Koľko nafukovacie zariadenie váži?
Naše nafukovadlá sú rôznorodé. Na položenú otázku neexistuje jednoznačná odpoveď. Každý výrobok má Kartu výrobku, ktorá podrobne opisuje technický stav vrátane hmotnosti výrobku. V prípade pochybností vás predajné oddelenie informuje o hmotnosti zakúpeného výrobku. Hmotnostný rozsah nafukovačiek je od 7,5 kg do 450 kg.
Koľko ľudí je potrebných na obsluhu nafukovacieho zariadenia?
Informácie o prevádzke sú uvedené v DTR, ktorý sa dodáva spolu s atrakciou.
Ako vysušiť nafukovačku?
Nafukovačka by sa mala sušiť na voľnom priestranstve, okrem toho je dobré ju utrieť handričkou, aby na nej nezostali žiadne škvrny, a naposledy ju oprášiť.
Čo robiť v daždi?
Keď prší, čo najskôr odpojte dúchadlo od elektrickej siete a nafukovačku zakryte ochrannou plachtou.
Aká je ziskovosť nafukovacích lanoviek? Je to ziskové?
Výnosnosť nášho zariadenia spočíva v možnosti návratnosti investície už po prvej sezóne.