Záručný list

Ručiaci subjekt – subjekt poskytujúci záruku, t.j. spoločnosť GunGan s.r.o. so sídlom vo Wrocławe, ul. Boczna 4/310, NIP: 8992819315, KRS: 0000679280

Kupujúci – fyzická osoba, právnická osoba alebo organizačná jednotka bez právnej subjektivity, ktorá si produkt zakúpila priamo od ručiaceho subjektu.

Servis – tretia strana spolupracujúca s ručiacim subjektom

Záručné podmienky

  1. GunGan s.r.o. poskytuje kupujúcim záruku na správne fungovanie produktu na obdobie:
    • 1 rok – pre produkty s uzavretým vzduchovým okruhom, t.j. tie, ktoré nevyžadujú trvalé napojenie na dúchadlo (napr. Bumper Ball, vodné gule, vodné bazény),
    • 2 roky na materiál a 1 rok na švy – pre produkty s trvalým prívodom vzduchu, t.j. tie, ktoré vyžadujú nepretržité napojenie na dúchadlo (napr. nafukovacie ihriská, nafukovacie šmykľavky, prekážkové dráhy atď.),
    • pre plávajúce vodné parky platí 2-ročná záruka.
    • pre ostatné produkty, ktoré nespadajú do vyššie uvedených kategórií, napr. Archery Tag – platí 1-ročná záruka.
    • pre potlač aplikovanú na výrobky platí 1-ročná záruka.
  2. Uvedené záručné obdobie sa počíta od dátumu dodania produktu, pokiaľ nie je v zmluve uvedené inak.
  3. Záručné služby sú platné len na území Slovenskej republiky.
  4. Ak sa v záručnej dobe vyskytne fyzická vada v dôsledku chyby výrobcu, kupujúci má nárok na bezplatnú opravu poškodenia.
  5. Záruka NEZAHŔŇA poškodenia spôsobené:
    • mechanickým poškodením,
    • poškodením pri transporte alebo manipulácii,
    • nesprávnym použitím, zanedbaním zo strany kupujúceho alebo použitím v rozpore s návodom na obsluhu alebo predpismi/normami,
    • poškodením alebo poruchami spôsobenými faktormi mimo kontrolu ručiaceho subjektu alebo vyššou mocou, napr. požiar, povodeň, úder blesku, prírodné katastrofy (vrátane vetra nad 15 uzlov), nehody, výpadky prúdu alebo nesprávne uzemnenie,
    • umiestnením produktu na nerovnom podklade alebo preplnením časti produktu (i) kvapalinami inými než voda alebo (ii) viac ako 70 % jeho kapacity,
    • prekročením maximálnych hodnôt tlaku alebo nepoužitím schválených nafukovacích zariadení,
    • bežným opotrebením,
    • úpravami, zásahmi, nastaveniami alebo opravami vykonanými neoprávnenými osobami,
    • poškodením vzniknutým po uplynutí záručnej doby,
    • poškodením D-krúžkov, stupienkov, rukovätí a odnímateľných šmykľaviek (platí pre všetky nafukovacie zariadenia).
  6. Kupujúci STRÁCA záruku v prípade:
    • akékoľvek úpravy, zásahy alebo nastavenia vykoná neoprávnený subjekt,
    • produkty sú používané v období november – marec alebo ak teplota klesne pod 10°C,
    • produkt nie je riadne vysušený pred uskladnením,
    • pri produkte nie je použitá izolačná vrstva medzi výrobkom a zemou,
    • produkt je ďalej predaný,
    • pri plávajúcich vodných parkoch – zachovanie záruky si vyžaduje písomné oznámenie ručiacemu subjektu o demontáži parku na obdobie november – marec, do jedného týždňa od dátumu demontáže. Demontáž musí prebehnúť pred uvedeným obdobím. Neoznámenie alebo neuskutočnenie demontáže ruší záruku.
  7. Záruka platí len pre subjekty, ktoré si produkt zakúpili priamo od ručiaceho subjektu. Nevzťahuje sa na ďalších vlastníkov.
  8. Záručné služby poskytuje servis určený ručiacim subjektom.
  9. Pred zaslaním vadného produktu je potrebné nahlásiť reklamáciu ručiacemu subjektu. Ako postupovať:
    • zdokumentovať chybu s popisom príčiny,
    • zaslať fotografie s detailným technickým popisom a dokladom o kúpe na e-mailovú adresu obchodu,
    • počkať na vyjadrenie ručiaceho subjektu k reklamácii.
  10. Ručiaci subjekt si vyhradzuje právo požadovať dodatočné informácie potrebné na vybavenie reklamácie.
  11. Ak je reklamácia uznaná, ručiaci subjekt oznámi adresu servisu, ktorý vykoná opravu. Zariadenie musí byť:
    • doručené priamo do určeného servisu ALEBO
    • zaslané na adresu určeného servisu
  12. Ručiaci subjekt si vyhradzuje právo jednostranne určiť spôsob odstránenia chyby, najmä z technických alebo technologických dôvodov.
  13. Ručiaci subjekt znáša náklady na dopravu (ručiaci subjekt objedná kuriéra; kupujúci nesmie zasielať produkt bez súhlasu). Ak je reklamácia uznaná, doprava je hradená v oboch smeroch. V opačnom prípade hradí všetky náklady kupujúci.
  14. Chyby zistené počas záručnej doby budú opravené v dohodnutom termíne, najneskôr do 30 pracovných dní odo dňa prijatia servisu.
  15. Ak si oprava vyžaduje dovoz dielov zo zahraničia, čas opravy sa primerane predĺži, o čom bude ručiaci subjekt alebo servis informovať.
  16. V otázkach neupravených týmto dokumentom sa uplatňujú príslušné ustanovenia Občianskeho zákonníka o záruke za kvalitu.