ZÁRUČNÝ LIST

 

Ručiteľ – subjekt poskytujúci záruku, t. j. spoločnosť GunGan sp. z o.o., so sídlom vo Vroclave, ul. Boczna 4/310, IČ DPH: 8992819315, KRS: 0000679280.

Kupujúci – fyzická osoba, právnická osoba alebo organizačná jednotka bez právnej subjektivity, ktorá zakúpila produkt priamo od Garanta.

Servis – tretia strana spolupracujúca s Ručiteľom.

 

Záručné podmienky

1.    Spoločnosť GunGan Sp. z o.o. zaručuje správnu funkčnosť výrobku po dobu:

a.   jeden rok – pre výrobky s uzavretou cirkuláciou vzduchu, t. j. také, ku ktorým nie je potrebné trvalé pripojenie kompresora (napr. nárazníkové gule, vodné gule, vodné bazény),

b.   dva roky na materiál a jeden rok na švy – pre výrobky s trvalým prívodom vzduchu, t. j. také, ku ktorým musí byť kompresor trvalo pripojený (napr. nafukovacie hracie plochy, nafukovacie šmýkačky, prekážkové dráhy atď.),

c.   pre plávajúce vodné parky - platné dvojročná záruka,

d.   ostatní produkty, které nespadají do výše uvedeného rámce, např. lukostřelecké značky - platí jednoročná záruka,

e.    pre výtlačky, ktoré sa tlačia na výrobky - platí jednoročná záruka.

2.    Záručná doba sa počíta od dátumu dodania výrobku - pokiaľ nie je v zmluve uvedené inak.

3.    Záruka platí len na Slovensku.

4.    Ak sa počas záručnej doby vyskytne na výrobku fyzická chyba spôsobená výrobcom, kupujúci má právo požadovať bezplatnú opravu poškodenia.

5.    Záruka je NEVZTAHUJE za následné škody:

a.   mechanické poškodenie,

b.   poškodenie spôsobené počas prepravy a manipulácie s výrobkom,

c.   nesprávne používanie výrobku, nedbalosť kupujúceho alebo používanie výrobku v rozpore s návodom na použitie alebo platnými predpismi alebo normami,

d.   Poškodenie alebo porucha spôsobená okolnosťami mimo kontroly Garanta alebo vyššou mocou, vrátane, ale nie výlučne, požiaru, povodne, blesku, iných prírodných katastrof (vrátane vetra presahujúceho 15 uzlov) alebo iných nepredvídaných nehôd, telefónnych alebo elektrických prepätí, nesprávneho elektrického napätia, pripojenia do neuzemnenej elektrickej zásuvky,

e.   v prípade toboganov, vodných parkov, vodných bazénov a iných výrobkov, ktorých používanie zahŕňa používanie vody, umiestnenie výrobku na nerovnom povrchu alebo naplnenie akéhokoľvek prvku výrobku (i) inou tekutinou ako vodou alebo (ii) vodou v množstve presahujúcom 70 % objemu,

f.    v prípade čerpacieho zariadenia - prekročenie maximálnej hodnoty tlaku alebo nepoužívanie čerpacieho zariadenia v súlade s pokynmi alebo technickou a prevádzkovou dokumentáciou,

g.   bežné opotrebovanie výrobku,

h.   modifikácie, zmeny, úpravy alebo opravy vykonané inými subjektmi ako Poskytovateľom služby, ktoré odporučil Ručiteľ,

i.    poškodenia alebo závady, ktoré sa vyskytnú po uplynutí záručnej doby,

j.    Záruka sa nevzťahuje na poškodenie: d-krúžkov (úchytov na pripevnenie kolotočov), schodíkov, držadiel a odnímateľných šmýkačiek (platí pre všetky nafukovacie zariadenia).

6.      Kupujúci STRATENÉ záruka v prípade:

a.      úpravy, zmeny alebo úpravy vykonané inými subjektmi ako Garantom, jeho subdodávateľmi alebo Službou odporúčanou Garantom,

b.      používanie výrobkov v období od novembra do marca a pri poklese teploty pod 10 °C,

c.      nedostatočné vysušenie výrobku pred uskladnením,

d.      nezabezpečenie vhodnej vrstvy na izoláciu výrobku od zeme,

e.      ďalší predaj výrobku,

f.       v prípade plávajúcich aquaparkov - podmienkou zachovania záruky je písomné oznámenie ručiteľovi o demontáži plávajúceho aquaparku v období od novembra do marca, a to do jedného týždňa odo dňa demontáže. Demontáž sa musí uskutočniť mimo uvedeného času. Pre vylúčenie pochybností, kupujúci stráca nárok na záruku, ak neinformuje a ak sa demontáž aquaparku neuskutoční pred obdobím november až marec.

7.       Záruka sa vzťahuje len na subjekty, ktoré výrobok zakúpili priamo od ručiteľa. Záruka sa nevzťahuje na iných kupujúcich výrobku.

8.       Záručný servis poskytuje servis odporúčaný Garantom.

9.       Pred odoslaním chybného výrobku nahláste závadu Garantovi. Za týmto účelom:

a.   zdokumentovať chyby a poruchy výrobku spolu s ich príčinou,

b.   pošlite fotografie s podrobným popisom technického problému a doklad o kúpe na e-mailovú adresu obchodu,

c.   počkať na vybavenie reklamácie zo strany Ručiteľa v rámci záručnej lehoty.

10.     Ručiteľ si vyhradzuje právo požadovať od kupujúceho akékoľvek ďalšie informácie potrebné na vybavenie reklamácie v záručnej lehote..

11.     Po kladnom vybavení reklamácie Garant oznámi Kupujúcemu adresu servisného strediska, ktoré vykoná opravu. Zariadenie:

a.    doručiť priamo do servisného strediska odporúčaného ručiteľom ALEBO

b.    poslať do služby odporúčanej ručiteľom.

12.     Garant si vyhradzuje právo jednostranne zvoliť spôsob odstránenia závady, najmä ak sú na to technologické alebo technické dôvody.

13.     Náklady na prepravu znáša Ručiteľ (Ručiteľ osobne objedná kuriéra Kupujúcemu. Kupujúci nesmie bez vedomia Garanta a servisu posielať zariadenie Garantovi) tam a späť, ak bola reklamácia uznaná. V opačnom prípade znáša náklady na spätnú prepravu Kupujúci.

14.     Závady zistené počas záručnej doby odstráni Garant v lehote dohodnutej zmluvnými stranami, najneskôr však do 30 pracovných dní odo dňa prevzatia výrobku do opravy servisom odporúčaným Garantom.

15.     Ak si oprava vyžaduje dovoz náhradných dielov zo zahraničia, doba opravy sa primerane predĺži - o čom Garant alebo servis informuje Kupujúceho.

16.     V rozsahu, v akom to nie je upravené, sa uplatňujú príslušné ustanovenia Občianskeho zákonníka o záruke za kvalitu pri predaji.