Záručný list
Ručiaci subjekt – subjekt poskytujúci záruku, t.j. spoločnosť GunGan s.r.o. so sídlom vo Wrocławe, ul. Boczna 4/310, NIP: 8992819315, KRS: 0000679280
Kupujúci – fyzická osoba, právnická osoba alebo organizačná jednotka bez právnej subjektivity, ktorá si produkt zakúpila priamo od ručiaceho subjektu.
Servis – tretia strana spolupracujúca s ručiacim subjektom
Záručné podmienky
- GunGan s.r.o. poskytuje kupujúcim záruku na správne fungovanie produktu na obdobie:
- 1 rok – pre produkty s uzavretým vzduchovým okruhom, t.j. tie, ktoré nevyžadujú trvalé napojenie na dúchadlo (napr. Bumper Ball, vodné gule, vodné bazény),
- 2 roky na materiál a 1 rok na švy – pre produkty s trvalým prívodom vzduchu, t.j. tie, ktoré vyžadujú nepretržité napojenie na dúchadlo (napr. nafukovacie ihriská, nafukovacie šmykľavky, prekážkové dráhy atď.),
- pre plávajúce vodné parky platí 2-ročná záruka.
- pre ostatné produkty, ktoré nespadajú do vyššie uvedených kategórií, napr. Archery Tag – platí 1-ročná záruka.
- pre potlač aplikovanú na výrobky platí 1-ročná záruka.
- Uvedené záručné obdobie sa počíta od dátumu dodania produktu, pokiaľ nie je v zmluve uvedené inak.
- Záručné služby sú platné len na území Slovenskej republiky.
- Ak sa v záručnej dobe vyskytne fyzická vada v dôsledku chyby výrobcu, kupujúci má nárok na bezplatnú opravu poškodenia.
- Záruka NEZAHŔŇA poškodenia spôsobené:
- mechanickým poškodením,
- poškodením pri transporte alebo manipulácii,
- nesprávnym použitím, zanedbaním zo strany kupujúceho alebo použitím v rozpore s návodom na obsluhu alebo predpismi/normami,
- poškodením alebo poruchami spôsobenými faktormi mimo kontrolu ručiaceho subjektu alebo vyššou mocou, napr. požiar, povodeň, úder blesku, prírodné katastrofy (vrátane vetra nad 15 uzlov), nehody, výpadky prúdu alebo nesprávne uzemnenie,
- umiestnením produktu na nerovnom podklade alebo preplnením časti produktu (i) kvapalinami inými než voda alebo (ii) viac ako 70 % jeho kapacity,
- prekročením maximálnych hodnôt tlaku alebo nepoužitím schválených nafukovacích zariadení,
- bežným opotrebením,
- úpravami, zásahmi, nastaveniami alebo opravami vykonanými neoprávnenými osobami,
- poškodením vzniknutým po uplynutí záručnej doby,
- poškodením D-krúžkov, stupienkov, rukovätí a odnímateľných šmykľaviek (platí pre všetky nafukovacie zariadenia).
- Kupujúci STRÁCA záruku v prípade:
- akékoľvek úpravy, zásahy alebo nastavenia vykoná neoprávnený subjekt,
- produkty sú používané v období november – marec alebo ak teplota klesne pod 10°C,
- produkt nie je riadne vysušený pred uskladnením,
- pri produkte nie je použitá izolačná vrstva medzi výrobkom a zemou,
- produkt je ďalej predaný,
- pri plávajúcich vodných parkoch – zachovanie záruky si vyžaduje písomné oznámenie ručiacemu subjektu o demontáži parku na obdobie november – marec, do jedného týždňa od dátumu demontáže. Demontáž musí prebehnúť pred uvedeným obdobím. Neoznámenie alebo neuskutočnenie demontáže ruší záruku.
- Záruka platí len pre subjekty, ktoré si produkt zakúpili priamo od ručiaceho subjektu. Nevzťahuje sa na ďalších vlastníkov.
- Záručné služby poskytuje servis určený ručiacim subjektom.
- Pred zaslaním vadného produktu je potrebné nahlásiť reklamáciu ručiacemu subjektu. Ako postupovať:
- zdokumentovať chybu s popisom príčiny,
- zaslať fotografie s detailným technickým popisom a dokladom o kúpe na e-mailovú adresu obchodu,
- počkať na vyjadrenie ručiaceho subjektu k reklamácii.
- Ručiaci subjekt si vyhradzuje právo požadovať dodatočné informácie potrebné na vybavenie reklamácie.
- Ak je reklamácia uznaná, ručiaci subjekt oznámi adresu servisu, ktorý vykoná opravu. Zariadenie musí byť:
- doručené priamo do určeného servisu ALEBO
- zaslané na adresu určeného servisu
- Ručiaci subjekt si vyhradzuje právo jednostranne určiť spôsob odstránenia chyby, najmä z technických alebo technologických dôvodov.
- Ručiaci subjekt znáša náklady na dopravu (ručiaci subjekt objedná kuriéra; kupujúci nesmie zasielať produkt bez súhlasu). Ak je reklamácia uznaná, doprava je hradená v oboch smeroch. V opačnom prípade hradí všetky náklady kupujúci.
- Chyby zistené počas záručnej doby budú opravené v dohodnutom termíne, najneskôr do 30 pracovných dní odo dňa prijatia servisu.
- Ak si oprava vyžaduje dovoz dielov zo zahraničia, čas opravy sa primerane predĺži, o čom bude ručiaci subjekt alebo servis informovať.
- V otázkach neupravených týmto dokumentom sa uplatňujú príslušné ustanovenia Občianskeho zákonníka o záruke za kvalitu.