Záručný list

RuČiteľ – subjekt poskytujúci záruku, teda spoločnosť GunGan sp. z o.o., so sídlom vo Vroclavi, ul. Boczna 4/310, IČ DPH: 8992819315, KRS: 0000679280

Kupujúci – fyzická osoba, právnická osoba alebo organizačná jednotka bez právnej subjektivity, ktorá zakúpila produkt priamo od Ručiteľa.

Servis – tretí subjekt spolupracujúci s Ručiteľom

Záručné podmienky

  1. Spoločnosť GunGan Sp. z o.o. poskytuje Kupujúcim záruku na správne fungovanie produktu na obdobie:
    • troch rokov na materiál a dvoch rokov na švy – pri produktoch s nepretržitým prívodom vzduchu, teda takých, ku ktorým musí byť ventilátor trvalo pripojený (napr. nafukovacie ihriská, nafukovacie šmýkačky, prekážkové dráhy a pod.). Pre celoročné zábavné parky platí záruka dva roky na materiál a jeden rok na švy,
    • na plávajúce vodné parky platí dvojročná záruka,
    • jedného roka – pri produktoch s uzavretým okruhom vzduchu, teda takých, ku ktorým ventilátor nemusí byť trvalo pripojený (napr. Bumper Ball gule, vodné gule, vodné bazény),
    • na ostatné produkty, ktoré nespadajú do vyššie uvedených kategórií, napr. Archery Tag – platí jednoročná záruka.
    • na potlače aplikované na produkty platí jednoročná záruka.
  2. Uvedená záručná doba sa počíta odo dňa odovzdania produktu – pokiaľ nie je v zmluve uvedené inak.
  3. Záručné plnenie sa vzťahuje výlučne na územie Slovenskej republiky.
  4. Ak sa počas záručnej doby vyskytne vada produktu spôsobená výrobcom, Kupujúci má právo na bezplatnú opravu poškodení.
  5. Záruka sa NEVZŤAHUJE na škody vzniknuté v dôsledku:
    • mechanického poškodenia,
    • poškodenia vzniknutého počas prepravy alebo manipulácie s produktom,
    • nesprávneho používania produktu, nedbanlivosti Kupujúceho alebo používania produktu v rozpore s návodom na obsluhu alebo platnými predpismi a normami,
    • poškodenia alebo poruchy v dôsledku okolností nezávislých od Ručiteľa alebo vyššej moci, vrátane napr. požiaru, povodne, úderu blesku, iných živelných pohrôm (vrátane vetra o sile nad 15 uzlov) alebo iných nepredvídaných udalostí, prepätia v telefónnej alebo elektrickej sieti, nesprávneho napájacieho napätia, pripojenia k neuzemnenej zásuvke,
    • umiestnenia produktu na nerovnom povrchu alebo naplnenia niektorej časti produktu: (i) inou kvapalinou než vodou alebo (ii) vodou nad 70 % objemu,
    • prekročenia maximálneho tlaku alebo nepoužitia čerpacích zariadení v súlade s návodom alebo dokumentáciou DTR,
    • bežného opotrebovania produktu,
    • úprav, zmien, ladenia alebo opráv vykonaných inými subjektmi než Servisom určeným Ručiteľom,
    • poškodení alebo vád vzniknutých po uplynutí záručnej doby,
    • poškodení: D-ringov (úchytov na upevnenie atrakcií), schodíkov, rúčok a vymeniteľných šmykľaviek (týka sa všetkých nafukovacích zariadení).
  6. Kupujúci STRÁCA záruku v prípade:
    • vykonania úprav, zmien alebo ladenia inými subjektmi než Ručiteľom, jeho subdodávateľmi alebo Servisom určeným Ručiteľom,
    • používania produktov v mesiacoch november–marec a pri poklese teploty prostredia pod 10o Celzia,
    • nedostatočného vysušenia produktu pred uskladnením,
    • nezabezpečenia vhodnej izolačnej vrstvy medzi produktom a podložím,
    • ďalšieho predaja produktu,
    • v prípade plávajúcich vodných parkov – podmienkou zachovania záruky je písomné oznámenie Ručiteľovi o demontáži plávajúceho vodného parku na obdobie od novembra do marca, do jedného týždňa od dátumu demontáže. Demontáž musí prebehnúť mimo uvedeného obdobia. Pre vylúčenie nejasností kupujúci stráca záruku v prípade neinformovania alebo neuskutočnenia demontáže parku pred obdobím november–marec.
  7. Záruka sa vzťahuje výlučne na subjekty, ktoré zakúpili produkt priamo od Ručiteľa. Záruka sa nevzťahuje na ďalších nadobúdateľov produktu.
  8. Záručné služby poskytuje Servis určený Ručiteľom.
  9. Pred zaslaním vadného produktu je potrebné nahlásiť poruchu Ručiteľovi. Na tento účel je potrebné:
    • zdokumentovať vady a poruchy produktu spolu s uvedením príčiny ich vzniku,
    • zaslať fotografie spolu s podrobným opisom technického problému a dokladom o kúpe na e-mailovú adresu obchodu,
    • počkať na vybavenie reklamácie v rámci záruky Ručiteľom.
  10. Ručiteľ si vyhradzuje právo požadovať od Kupujúceho ďalšie informácie nevyhnutné na vybavenie reklamácie v rámci záruky.
  11. Po kladnom vybavení reklamácie Ručiteľ informuje Kupujúceho o adrese Servisu, ktorý vykoná opravu. Zariadenie je potrebné:
    • dodať priamo do Servisu určeného Ručiteľom ALEBO
    • zaslať do Servisu určeného Ručiteľom
  12. Ručiteľ si vyhradzuje právo jednostranne určiť spôsob odstránenia vady, najmä ak to vyžadujú technologické alebo technické dôvody.
  13. Ručiteľ znáša náklady na dopravu (Ručiteľ osobne objedná kuriéra ku Kupujúcemu. Kupujúci nesmie bez vedomia Ručiteľa zaslať zariadenie Ručiteľovi alebo Servisu) v oboch smeroch, ak bola reklamácia uznaná. V opačnom prípade náklady na dopravu v oboch smeroch hradí Kupujúci.
  14. Poruchy zistené počas záručnej doby budú odstránené Ručiteľom v lehote dohodnutej stranami, najneskôr však do 30 pracovných dní od dátumu prevzatia produktu na opravu Servisom určeným Ručiteľom.
  15. V prípade, že oprava vyžaduje dovoz náhradných dielov zo zahraničia, lehota na opravu sa primerane predlžuje – o čom Ručiteľ alebo Servis informuje Kupujúceho.
  16. V rozsahu neupravenom platia príslušné ustanovenia Občianskeho zákonníka o záruke za akosť pri predaji.
  17. Tieto Záručné podmienky sú platné od 1. septembra 2025.