Záručný list
RuČiteľ – subjekt poskytujúci záruku, teda spoločnosť GunGan sp. z o.o., so sídlom vo Vroclavi, ul. Boczna 4/310, IČ DPH: 8992819315, KRS: 0000679280
Kupujúci – fyzická osoba, právnická osoba alebo organizačná jednotka bez právnej subjektivity, ktorá zakúpila produkt priamo od Ručiteľa.
Servis – tretí subjekt spolupracujúci s Ručiteľom
Záručné podmienky
- Spoločnosť GunGan Sp. z o.o. poskytuje Kupujúcim záruku na správne fungovanie produktu na obdobie:
- troch rokov na materiál a dvoch rokov na švy – pri produktoch s nepretržitým prívodom vzduchu, teda takých, ku ktorým musí byť ventilátor trvalo pripojený (napr. nafukovacie ihriská, nafukovacie šmýkačky, prekážkové dráhy a pod.). Pre celoročné zábavné parky platí záruka dva roky na materiál a jeden rok na švy,
- na plávajúce vodné parky platí dvojročná záruka,
- jedného roka – pri produktoch s uzavretým okruhom vzduchu, teda takých, ku ktorým ventilátor nemusí byť trvalo pripojený (napr. Bumper Ball gule, vodné gule, vodné bazény),
- na ostatné produkty, ktoré nespadajú do vyššie uvedených kategórií, napr. Archery Tag – platí jednoročná záruka.
- na potlače aplikované na produkty platí jednoročná záruka.
- Uvedená záručná doba sa počíta odo dňa odovzdania produktu – pokiaľ nie je v zmluve uvedené inak.
- Záručné plnenie sa vzťahuje výlučne na územie Slovenskej republiky.
- Ak sa počas záručnej doby vyskytne vada produktu spôsobená výrobcom, Kupujúci má právo na bezplatnú opravu poškodení.
- Záruka sa NEVZŤAHUJE na škody vzniknuté v dôsledku:
- mechanického poškodenia,
- poškodenia vzniknutého počas prepravy alebo manipulácie s produktom,
- nesprávneho používania produktu, nedbanlivosti Kupujúceho alebo používania produktu v rozpore s návodom na obsluhu alebo platnými predpismi a normami,
- poškodenia alebo poruchy v dôsledku okolností nezávislých od Ručiteľa alebo vyššej moci, vrátane napr. požiaru, povodne, úderu blesku, iných živelných pohrôm (vrátane vetra o sile nad 15 uzlov) alebo iných nepredvídaných udalostí, prepätia v telefónnej alebo elektrickej sieti, nesprávneho napájacieho napätia, pripojenia k neuzemnenej zásuvke,
- umiestnenia produktu na nerovnom povrchu alebo naplnenia niektorej časti produktu: (i) inou kvapalinou než vodou alebo (ii) vodou nad 70 % objemu,
- prekročenia maximálneho tlaku alebo nepoužitia čerpacích zariadení v súlade s návodom alebo dokumentáciou DTR,
- bežného opotrebovania produktu,
- úprav, zmien, ladenia alebo opráv vykonaných inými subjektmi než Servisom určeným Ručiteľom,
- poškodení alebo vád vzniknutých po uplynutí záručnej doby,
- poškodení: D-ringov (úchytov na upevnenie atrakcií), schodíkov, rúčok a vymeniteľných šmykľaviek (týka sa všetkých nafukovacích zariadení).
- Kupujúci STRÁCA záruku v prípade:
- vykonania úprav, zmien alebo ladenia inými subjektmi než Ručiteľom, jeho subdodávateľmi alebo Servisom určeným Ručiteľom,
- používania produktov v mesiacoch november–marec a pri poklese teploty prostredia pod 10o Celzia,
- nedostatočného vysušenia produktu pred uskladnením,
- nezabezpečenia vhodnej izolačnej vrstvy medzi produktom a podložím,
- ďalšieho predaja produktu,
- v prípade plávajúcich vodných parkov – podmienkou zachovania záruky je písomné oznámenie Ručiteľovi o demontáži plávajúceho vodného parku na obdobie od novembra do marca, do jedného týždňa od dátumu demontáže. Demontáž musí prebehnúť mimo uvedeného obdobia. Pre vylúčenie nejasností kupujúci stráca záruku v prípade neinformovania alebo neuskutočnenia demontáže parku pred obdobím november–marec.
- Záruka sa vzťahuje výlučne na subjekty, ktoré zakúpili produkt priamo od Ručiteľa. Záruka sa nevzťahuje na ďalších nadobúdateľov produktu.
- Záručné služby poskytuje Servis určený Ručiteľom.
- Pred zaslaním vadného produktu je potrebné nahlásiť poruchu Ručiteľovi. Na tento účel je potrebné:
- zdokumentovať vady a poruchy produktu spolu s uvedením príčiny ich vzniku,
- zaslať fotografie spolu s podrobným opisom technického problému a dokladom o kúpe na e-mailovú adresu obchodu,
- počkať na vybavenie reklamácie v rámci záruky Ručiteľom.
- Ručiteľ si vyhradzuje právo požadovať od Kupujúceho ďalšie informácie nevyhnutné na vybavenie reklamácie v rámci záruky.
- Po kladnom vybavení reklamácie Ručiteľ informuje Kupujúceho o adrese Servisu, ktorý vykoná opravu. Zariadenie je potrebné:
- dodať priamo do Servisu určeného Ručiteľom ALEBO
- zaslať do Servisu určeného Ručiteľom
- Ručiteľ si vyhradzuje právo jednostranne určiť spôsob odstránenia vady, najmä ak to vyžadujú technologické alebo technické dôvody.
- Ručiteľ znáša náklady na dopravu (Ručiteľ osobne objedná kuriéra ku Kupujúcemu. Kupujúci nesmie bez vedomia Ručiteľa zaslať zariadenie Ručiteľovi alebo Servisu) v oboch smeroch, ak bola reklamácia uznaná. V opačnom prípade náklady na dopravu v oboch smeroch hradí Kupujúci.
- Poruchy zistené počas záručnej doby budú odstránené Ručiteľom v lehote dohodnutej stranami, najneskôr však do 30 pracovných dní od dátumu prevzatia produktu na opravu Servisom určeným Ručiteľom.
- V prípade, že oprava vyžaduje dovoz náhradných dielov zo zahraničia, lehota na opravu sa primerane predlžuje – o čom Ručiteľ alebo Servis informuje Kupujúceho.
- V rozsahu neupravenom platia príslušné ustanovenia Občianskeho zákonníka o záruke za akosť pri predaji.
- Tieto Záručné podmienky sú platné od 1. septembra 2025.